2008-09-16

Klockbestyr

Om jag har tur får jag en ny klocka i morgon. Köpte en hängande klocka när jag var i Sthlm, alltså en som hänger i en lång kedja runt halsen, som ett halsband helt enkelt.
Har länge varit på jakt efter en klocka men det är inte så lätt att hitta snygga klockor när man ha såna bebisarmar som jag. Vill ju inte ha en rosa med nån prinsessa på precis.

Men första dagen jag hade den på mig, förra måndagen på jobbet lärde jag mig en sak man inte ska göra med klockor; man ska INTE doppa dom i tekoppen. Dom funkar nämligen inte så bra efter det.

Allafall så skulle en jobbarkompis till Gävle idag så hon tog med sig klockan och kvittot (garanti) och skulle fixa det åt mig. SNÄLLT! Hoppas att dom inte frågar vad som hänt, men det antar jag väl att dom gör. Slipper ju åtminstone stå där själv och skämmas.

Inga kommentarer: