2008-10-26

24 timmar i Stockholm

Lyckades riktigt bra med min rekordshopping. På 45 minuter hade jag tagit mig från Centralen till Östermalmstorg och därimellan hunnit köpa tre par stövlar och en ansiktskräm! Inte så illa pinkat va?

Åkte till Stina för att kolla på det lilla underverket Noah! Sååå liten han var och sååå söt!
Jag och Stina gick iväg en sväng för att käka ganska direkt. Servitören som kom med kommentaren: "Lite slitna idag?"
Tack för den! Men Stina gav honom svar på tal.

På kvällskvisten åkte jag hem till Larsson. Hanna kom senare också och vi beställde hem mat och hade det trevligt.
Hade lite fuffens för mig inatt tydligen, Larsson vaknade av att jag låg och ropade på henne. Hon fick inget annat vettigt ur mig. Kan ha varit för att jag trodde att hennes stringhylla var en uppstoppad berguv och jag trodde att hon satt upp den på väggen för att jävlas med mig nu när jag tycker att det är läskigt med flygfän. Mycket logiskt?

Jaja, nu är jag hemma igen och en tv-kväll väntar, som vanligt på min älskade söndag. Vore dumt att bryta ett vinnande koncept så det blir väl popcorn med grillkrydda också=)



1 kommentar:

Svorsken sa...

Det måste ja sæga var veldigt bra shoppat,jøss:)
åh mysigt me bebis,å tjejkveld!