2008-10-20

Min najsiga måndag

Detta har varit en mycket bra ledig måndag! På förmiddagen röjde jag undan en masssa grejer som låg överallt på ställen dom inte skulle ligga. Nu ser man faktiskt mitt databord också=) Jag har tvättat två maskiner, vilket är en liten början när man kommit hem från en resa och dessutom fått massa kläder nerbajsade av en kaja. Jag har även dammsugit och torkat golven. Var även till päronen och hämtade mina rena torra sängkläder som jag tvättade hos dom igår eftersom jag inte har plats att hänga såna stora grejer.

Efter matlagning (en av mina favvorätter, potatis och skinkgratäng) har jag faktiskt slappat resten av dan. Man kan ju inte bara göra nytta när man är ledig.


Detta ovan är vad jag ägnar mig åt nu. Mina dundergoda negerbollar och popcorn med smör och grillkrydda på! Precis kollat på en film, The girl in the park. Den var helt okej. Nu ska jag gå vidare med nästa film, What happens in Vegas.
Kanske borde kolla om kissen vill in först, om hon inte blåst bort vill säga. Det blåser nämligen galet mycket.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grillkrydda på popcorn?! Hur kommer man på att man ska testa den kombinationen *asg* Är det gott det?

Låter som en bra dag annars med lite hemma stök och sen belöning på det =)

Kram kram

Svorsken sa...

åhh nå fikk ja også lyst på chockladbollar! mums:)