2008-10-24

Fredag hela veckan

Fredag... inte den sämsta dan på veckan precis. Och fredagar är som bäst när man inte jobbar på lördagen efter.

Men upp tidigt ska jag ändå. Ska med bussen 07:40 för att åka ner till Stockholm. Ska först rekordshoppa på stan. Nu menar jag inte att jag ska slå rekord i att shoppa mest eller spendera mest pengar utan jag strävar efter att slå rekordet i att uträtta mina ärenden snabbast. Det jag ska hinna med är att köpa stövlar (måste måste måste) och en Hope in a jar.
Sen tar jag tuben för att möta Stina! Ska få träffa sötnosen Noah!!!
Ska verkligen bli såå superkul! Ser fram emot det jättemycket!

Sen efter några timmars umgänge med dom ska jag träffa Larre. Blir övernattning hos henne och antagligen en kopp te eller två.
Sen far jag hemöver igen på söndag 11:15.

Ikväll kan man väl inte klaga på min middag? Äter fiskgratäng! Och till efterrätt blir det kiwi och clementiner. Te att skölja ner allt gött med. Nä visst, det är inga linser eller broccoli så långt ögat kan nå men det kommer det aldrig bli heller. Jag tycker att sånt är blä!

Igår sov lillasyster här. Hon hade med sig prinskorvar till mig, som jag längtat efter det de senaste dagarna... Och dessutom ett jättegott kravodlat grönt te.
Vi kollade på Sex and the city - The movie! Grymmans bra!

Inga kommentarer: