2008-10-04

Plus minus noll

Var riktigt duktig idag, tog en promenad till Ica. Bor ju en bit utanför byn så det är en bit att gå.
Nu kanske jag inte vann så mycket på promenaden ändå för det jag handlade var ju lösgodis och en coca-cola.
Men jag köpte även en tandkräm så jag går ju plus minus noll även på snasket=)

Slapp regn allafall men det är himla trist väder här nu. Ska bli gött att åka till varmare trakter i morgon.

Undrar om man inte ska ta och börja packa lite snart, inte packat en pryl än. Men har man bara börjat så går det ju snabbt. Det är det där med att börja som är så svårt. Har inte ens tagit fram resväskan, den står bakom massa flyttkartonger i mitt förråd.

1 kommentar:

stinch sa...

nej jag börjar verkligen bli galet nervös nu...så fort jag tänker på det. måste nog be doktorn om lite knark på tis för annars lär jag ju svimma.
tänk nästa gång vi hörs är jag MAMMA.
ha så underbart nu i fina rom! ät mkt glass!!!!
jag messar dig sen :)