2008-10-19

Söndag = Annas dag!

Jobbet igår var lugnare än väntat. Vi hade att göra hela tiden i princip men det var inga problem att hinna med. Värst sista timmen faktiskt.
Sen efter jobbet åkte jag hem till Hans-Jons och käkade lax och äppelpaj med familjen. Gött gött!
Tog även med mig en ny skrivbordsstol därifrån, den jag har måste ju kasseras på grund av att den är full med kajbajs.

Städat lite hemma idag, välbehövligt! Tar resten av städningen i morgon eftersom jag är ledig då också. Man ska väl inte behöva ta ut sig helt på "vilodagen"?

Var även idag hem till familjen och käkade, stuvade makaroner och korv. Passade även på att låna symaskinen för att lägga upp två par nya brallor som var på tok för långa. Men dom passade i övrigt vilket är annat än vad mina andra byxor gör.

Nu ska jag strax göra nåt jag inte gjort på ca hundra år, negerbollar (chokladbollar för dom som är lite känsliga)! Kan inte släppa dom ur tanken så det är bara att ge vika för frestelsen.

Inga kommentarer: