2008-10-12

Välkomstkommittén!

Nu är jag hemma igen, men innan jag skriver om resan har jag lite annat skit jag måste ta tag i, bokstavligt talat.

När jag kom hem inatt hade jag en kaja i lägenheten (antagligen tagit sig in genom skorstenen). Av kaoset att döma hade den vart inne ett bra tag också. Blomkrukor och fönsterlampor välta, papper överallt på golvet och det värsta av allt är ju all skit. Han (hon?) hade vart i precis vartenda rum jag har. Det ser förjävligt ut på vissa ställen så nu är det sanering som gäller ett bra tag framöver.
När man kommer hem efter en trevlig resa är detta INTE kul att komma hem till kan jag lova.
Det hela slutade allafall med att mamma och pappa fick komma och hjälpa mig få ut fanskapet. Leah var också väldigt duktig och hjlpte till.
Fick riva ur alla sängkläder men jag orkade inte sätta i nya så det får jag fixa idag.
Har sovit extremt dåligt inatt så vi får väl se hur den här dan kommer att bli. Blir väl inte den slappdan framför tv:n som jag tänkt allafall.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men fy!
Då vet du att du får täppa igen den när du ska vara borta längre stunder då så det inte händer igen.

Hoppas resan var trevlig iaf =)

//Michaela

stinch sa...

men va fasen, du ska då verkligen råka ut för allt!! när man kommer hem vill man ju bara ta det lugnt och mysa. stackare!
ja vore grymt och ses, du kanske kan planera in ytterligare en sthlmstrip så småningom?
kraaam