2009-02-20

Ändrade planer

Äntligen helg! Arbetsveckan blev tillslut lite kortare än beräknat. Jag bytte jobblördag med A-M så det blev bättre både för henne och mig faktiskt. Har kvar min kompdag på måndag så det blir en tredagars helg för mig nu.
Skönt att slippa stressa som en tok i morgon för att hinna med allt.

Tänkte även försöka hinna med skidåkning och kanske en skotertur denna helg, som kommer bli den bästa hittills i år.
Nu ska jag gå och kissa, sen ska jag rensa två kycklingar innan jag bänkar mig i soffan igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Både skoter och skidor, nu blir jag avis!! Sånt har jag inte gjort på över 8år!
Mina tjejer åkte skoter för första gången i onsdags hemma hos kompisar och gissa om dom var stolta när dom kom hem *skrattar*
Ang. Ellos så vart jag hoppfull om en snabb leverans nu när du sa att det gått så fort ;-)
Kram!