2009-02-09

Tack för maten!

Ont i halsen har jag idag, hade det igår med. Men jag tror inte att det bryter ut riktigt faktiskt. Och det är ju både bra och dåligt. Bra för att jag slipper ligga hemma och vara sjuk, dåligt för att det just aldrig bryter ut, utan bara ligger och "gror". Hatar att snyta mig nu också för det kommer minst lika mycket blod som snor. Har så lätt för att blöda näsblod när det är kallt.
(Michaela, blöder du lika mycket näsblod nu som när du var liten? Eller var det så att du brände i näsan?)

Efter jobbet åkte jag in till den bästa farmor´n. Därifrån åkte jag med nya raggsockor, köttbullar, pölsa och fläsk!! Farmorar vill liksom inte att man ska frysa eller vara hungrig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag vill också ha raggsockor.. Men farmor bor 50 mil bort..hmm.

Anonym sa...

*ASG*
Vilket jä*la minne du har människa! om onödigt vetande. Jag menar hur många skulle lägga på minnet att jag älskar lever och blödde mycket näsblod *skrattar*
Men jo jag brände näsan och det blev skillnad! Visst tycker maken att jag blöder ofta ändå men inte som det var när jag va liten =)

Hittade ett vackert kort på dej förresten här om dagen. Måste va från 1:an *ler*