2009-02-10

Glömsk och morgontrött

Alltså mitt minne är helt stört, från det att jag loggat in här så har jag glömt vad jag skulle skriva. Men fråga mig på min dödsbädd och jag lovar att rabbla telefonnumret till Godmorgon Sverige, det programmet som gick på helgmornarna i mitten av 80-talet. 031-190920...
Jag undrar när jag kommer att ha användning av det nästa gång? Som sagt, stört!

Weeehoo, nu kom jag på det. Jag funderar lite på hur det känns att vara morgonmänniska. Att liksom kunna kliva upp direkt när klockan ringer utan att behöva snooza 5 gånger innan. Att liksom kunna njuta av morgonen och äta frukost i godan ro framför nyhetsmorgon. Ta en dusch och fixa sig snygg innan man med god marginal åker till jobbet. Jag UNDRAR hur det känns???
Har alltid varit grymt morgontrött och helt ärligt tror jag att jag alltid kommer att vara det också. Såna som går morgonpromenader och frostar av frysen innan dom åker till jobbet är aliens för mig.

I morgon SKA jag komma i tid till jobbet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad härligt du komemr få det när du får barn ;)

Anonym sa...

Ja den är så mysig så, du får väl komma ner och prov sitta ;-)
Jo 17 är nog eftermiddag för mej med men jag var liksom inställd på att dom som kom med soffan slutade 17 *skrattar* Men man fick ju bli glatt överraskad istället =)