2009-02-01

Grattis Bollnäs!

Det gick ju vägen det där, BOLLNÄS vann hela skiten! Klämde nog en och annan tår under programmets gång och jag röstade en hel del.

Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra nu. Antingen ska jag tona håret eller så ska jag klä på mig och åka in till ICA och handla. Måste ju laga nån form av mat idag också. Kyckling lutar det åt.
Tidigare var jag inne på att göra kycklingpaj, baka matbröd och negerbollar. Nu har det minskat till att det enbart blir negerbollar (chokladbollar för dom känsliga). Det är ju jättegott med hembakt matbröd, men det är ju faktiskt skittråkigt att baka och dessutom blir det ju mjöligt överallt och massa extra disk.
På sin höjd att jag ger mig på sån där påse med mix som man blandar med jäst och vatten.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Baka scones annars,sjukt enkelt å pyttelite disk blir de + at det går fort å er godt!:)