2009-02-22

Trevligt!


Var pigg när jag vaknade tidigt i morse, nu NOT so much! Segheten kom som ett brev på posten framåt tretiden idag.
Hade hursomhelst en trevlig kväll med mina vänner, som jag träffar allt för sällan. Men vi skulle ha stannat här hela kvällen tror jag... Men men.
Maten blev lyckad även om jag inte riktigt hann klart innan dom kom. Efterrätten blev också bra och det blev en del över också. Får väl ta med mig lite på jobbet på tisdag, där är dom inte så svårflirtade på fikabröd.
Så trist att Bengan och Maria inte kunde kommma bara, men det blir väl fler tillfällen.

Nu är mamma och pappa framme i Paris, avis är jag som fasen!

Vet inte riktigt hur jag ska göra just nu, ska jag lägga mig redan nu och sova fram tills dess att det är galadags, eller ska jag vänta tills efter Beck?? Måste ju dessutom hinna tippa vinnarna på galan, aldrig varit så sent ute med det nån gång.

Kom på ett nyårslöfte jag hade i det ögonblicket jag bröt det...

P.S I morgon har kvastaffären öppet:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det så mysigt inatt framför snyggingar i galaklänningar!
Du måste ju berätta om guldkornen sen:) Kramar

Anonym sa...

Låter som om du har haft en kanon helg ändå ;-)
Sussa gott nu =)
Kram