2009-07-19

Cissis 30-årsfest!

Oj oj oj vilken grym fest det var igår! Hade sjukt roligt hela tiden faktiskt! Vädret visade sig från den bättre sidan också, har ju varit lite si och så med det sista tiden så det var kanon.
Goda smörgåstårtor och kladdkaka med jordgubbar stod på menyn! Mycket gott var det!

Såklart hade Jon fixat tävlingar också! Och jag blir mer och mer tävlingsinriktad märker jag, var inte alls så när jag var yngre men nu finns det bara en sak som gäller när det är tävling det är liksom full fart framåt och bara vinna vinna vinna! Så då får man liksom bada med kläderna på och äta halvrått ägg när ingen annan i laget offrar sig:) Hela tävlingen avslutades med musiktävling (såklart!) Och givetvis vann mitt lag!!! ödmjuk kan jag stava till men jag vet inte vad det betyder, haha.


Hade som sagt superkul så då kan man ta att man är lite seg idag. Kroppen hänger liksom inte med, men tack och lov slipper jag huvudvärk allafall. Borde nog vattna mammas blommor nu, dom kommer ju hem i morgonnatt. Men städandet får jag nog ta efter jobbet i morgon, orkar fan inte nu ju. Men jag ska nog pallra mig ner till Ica för att handla nån mat, är grymt sugen på fiskgratäng.

1 kommentar:

stina sa...

ska berätta allt sen!
ja helt fantastiskt iaf, dock för mkt fok i rom så det kändes mest kaotiskt. bättre att åka dit senare på sommarn gissar jag. servitören valde glassen så om jag inte minns helt fel blev de pistage, cotron, körsbär och nåt mer. jag var så mätt då men åt en glass för din skull faktiskt och så att jag hade provat det iaf :)
kramar