2009-07-14

Nostalgitripp!


Bor fortfarande på Hans-Jons, kommer göra det till söndag eller måndag, beror lite på hur jag mår på söndag eftersom jag ska på 30-årsfest.

Det här med sömnen måste jag nog se över lite. Det är INTE att rekommendera att vara vaken till över halv två flera kvällar i rad när man ska upp och jobba. I söndags la jag mig faktiskt tjugo i åtta!!! På kvällen, hade ju så förbannat tråkigt att jag liksom helt enkelt testade nåt nytt och knäppte av både dator och tv och la mig och läste. Tänkte att det kunde vara bra om jag somnade i tid nångång också. Men jag var ju tvärpigg när jag la mig och det var jag ända till halv två. Fick många sidor lästa i boken allafall, haha!

Igår var jag på "tjejfest" hos Cissi och Jon. Och därifrån kom jag inte förrän kvart i ett, men såna där tillfällen kommer alltför sällan för att man ska kunna vara vettig och gå och lägga sig i tid. Hade verkligen jättetrevligt!!!
Mina barndomsvänner som jag kännt stor del av mitt liv, vi har gått igenom mycket tillsammans. Sussi hade med sig gamla brev och grejer från några av oss andra som hon läste upp, och herregud så roligt det var! Skrattade verkligen så tårarna sprutade. Knäppte en massa kort men det får vi nog ta i morgon eftersom sladden befinner sig i Forneby.
Värsta vurpan gjorde jag också, haha. Vi skulle gå ut på baksidan för att spela lite jätteplockepinn och jag och Aminda gick ut först och skulle gå ner för slänten så jag sa till henne: "Håll mig i handen när vi går ner här så du inte ramlar" I nästa sekund landade jag pladask på röva och gled ner för backen, tack och lov drog jag inte med mig henne i fallet. Hon skrattade och sa: "Du ramlade". Haha, jo jag märkte det...
Hursomhelst var det en kväll jag kommer leva på länge! Underbara vänner...!

1 kommentar:

Hanna sa...

vilket otroligt sött kort :D