2009-07-07

En sån dag...


Idag var nog den värsta dan på sommaren personalmässigt. Svårt att förklara men vi fick allafall slita som små djur, i synnerhet på förmiddagen. Fikat fick man liksom trycka i sig och telefonen ringde konstant kändes det som. Nånstans innan lunch slutade hjärnan att fungera... Fick dock ett välbehövligt och mycket trevligt avbrott på lunchen då jag var ut och käkade med Malin och Aminda!! Så härligt att dom är hemma i Järvsö nu!

Impad på mig själv som i detta halvdöda tillstånd lyckades få till ätbar spagetti och köttfärssås. Men det finns nog kanske inprogrammerat i min kropp att få till det, var väl autopiloten som styrde det hela.

Puuhhh, 13 arbetsdagar kvar innan semestern! Ska göra mitt bästa för att komma ihåg att åka till Hans-Jons för att byta bil innan jag åker till jobbet. Är nåt galet med min så pappa ska försöka ge sig på att byta bromsskivor på den i möre... Så jag får åka renault i stället, men det går ju bra det med. Jag har faktiskt världens bästa pappa så att ni vet!

Inga kommentarer: