2009-07-31

Drömmar

Jaha, då har första veckan gått då. Har gått väldigt fort såklart, men samtidigt känns det som ganska länge sen jag jobbade. Och som det känns nu så tycker jag det känns som jättelänge att vara ledig två veckor till, men det kommer jag nog bittert få äta upp snart antar jag... Det är faktiskt första gången jag har semester mer än två veckor i stöten. Många tycker ju att man måste ha minst 4 veckor på raken för att kunna koppla av riktigt, att dom inte kopplar av förrän efter nån vecka eller så... Det känner jag inte igen mig i alls. Förra fredagen kl. 18:00 var jag totalt avkopplad! Inga som helst problem!

Inatt drömde jag att jag var tvungen att ligga väldigt försiktigt för att det låg en bebis och sov ovanpå mig. Antagligen för att jag höll i en väldans söt bebis igår och kanske framför allt för att Lea faktiskt låg på mig hela natten och sov. Och man kan ju kalla henne för min lilla bebis.
Knepigt hur hjärnan funkar ändå... Sen jag släppt ut henne vid 04:40 så somnade jag om och drömde en mer normal dröm enligt mina mått mätt, drömde om en skitstor låda med jättepopcorn som var i Flästa på en åker. Vi snackar storlek hus!

Har väl inte hänt så fasligt mycket idag, tog tag i min städning genom att skriva en lista på vad som ska göras typ och inte såååå mycket mer. Ja jag vet, jag är totalt hopplös!
Är ju ändå aldrig nån som hälsar på mig så det är ju skitsamma ändå.

Nä, vad sägs om att ta datorn till sängen och kika på en film kanske? Jo så får det bli!

Inga kommentarer: