2009-07-16

Nedräkning




Nu är det bara 6 arbetsdagar kvar innan semestern! Längtar nåt så in i vassen. Hoppas på kanonväder såklart, åtminstone första veckan då jag ska på husvagnssemester för första gången i mitt liv. Spännande att se vad jag kommer tycka om det.
Kan även tänka mig att sitta i min brassestol och läsa böcker på Fagernäs och Orbaden, så strålande sol v. 31-33 tack!!

Tycker att min lillasyster är grym som kommit in i Grythyttan! Sen om hon kommer gå eller inte, det är en annan femma...

2 kommentarer:

Hanna sa...

Ja, det är där Groths haft någon stuga:)

Svorsken sa...

Hærligt med semester snart,førstår att du ræknar ned!!
Nej fader ass,tror vi ger upp det dær med å køra till Sverige snart:/
Vi blir hær 2 veckor så hinner absolut sees nått!
Jag tycker også din Lillasyster ær Grym som kommit in!!Gud va kul!