2009-09-11

Boktips!

Jag är ganska svag för biografier, gärna om rockstjärnor och dylikt. Såna som lever ett ganska annorlunda liv mot för en själv. Just nu läser jag White live fever. Hunnit halva ungefär och den är riktigt bra skriven. Gillar ju även böckerna som Neil Strauss skrivit tillsammans med flera kända personer, The dirt, Jenna Jameson och Marilyn Manson. Kan även rekommendera Johnny Cash´s bok.
Nyss klickade jag hem några ytterligare, Heroin diaries av Nikki Sixx, Slash, Ron Jeremys bok, och några till. Måste ju ha lite bra läsning med mig i resväskan:)

Jag har allafall bestämt mig för att läsa I cirkelns mitt när jag är klar med denna. Dan Brown kan konsten att skriva spännande och intressanta böcker.

Hur är det med er och böcker gillar ni inbundna eller pocket bäst? Själv föredrar jag pocket för att dom är mycket enklare att hantera. Jag kan ta med dom till jobbet där jag brukar läsa lite på lunchen om jag inte har några andra ärenden. Det är så tungt att släpa på inbundna tycker jag, dom är även otympliga när man ligger och läser. Att pocket är billigare är ju också ett plus! Det händer att jag köper inbundna ibland, om det är nån bok jag inte alls vill vänta på men det är mycket sällan. Jag kan även erkänna att jag köper fler pockets än jag hinner läsa... Men jag har väl hela livet på mig eller? Dom blir ju inte gamla precis.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Tatueringen är mitt stjärntecken; jungfrun=)
Hur har din helg varit? Kramar

stina sa...

pocket föredrar jag helt klart!