2009-09-19

En mycket GLÄDJANDE dag!

Idag är jag en mycket glad Anna! Bland annat har jag varit ut i skogen och plockat en hel del trattkantareller. Mamma fick en hög och farmor fick även hon en hög, av mig alltså! Jag tycker det är helt fantastiskt roligt att plocka svamp. Men jag gillar som sagt inte att äta dom.
Vi, jag min vän L och hennes mamma, satt dessutom i en solglänta och fikade, hur underbart som helst! Det var ju perfekt väder idag.

Sen fick jag även en annan överraskning idag. Vill inte säga så mycket mer om det mer än att jag blev oerhört glad och förvånad. Och att jag har världens bästa föräldrar!

Och sen är jag ju självklart mycket glad över att jag faktiskt bara jobbar på måndag och sen drar jag till Tunisien på tisdag!!

Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av True blood på SVT play eftersom jag missade det i onsdags då jag var borta.

2 kommentarer:

stina sa...

jag skulle såååå gärna vilja åka utomlands på tis! även om jag rest hela sommarn så har det inte stillat mitt begär, snarare mersmak!
men varför så hemlig anna?

Hanna sa...

Men vad härligt det låter och vad nyfiken jag blir hihi:) Hoppas du får en fantatsisk söndag. Kramar