2009-09-01

Popcorn! Såklart!

Det är detta läge på mig nu! Nyduschad, iklädd pyjamasbyxor, ätandes popcorn och tittandes på Sex and the city - The movie! Ja, jag läser ju lite bloggar också! Mer än så pallar varken kropp eller knopp just nu.

Nacken/ryggen var värre idag när jag vaknade. Fruktansvärt obehaglig känsla. Så jag dundrade på med ett rejält lager tigerbalsam och drog en scarf över så att det inte skulle kladda så mycket. Vid lunch höll jag på att kliva ur skinnet för det var så jobbigt. Hade liksom provat på att hänga i trappan, dra och stretcha åt alla håll. Åsa och Amanda grog mig i armarna så dom trodde dom skulle gå av men det satt fast. Men sen var Kia en ängel och tryckte hårt på ryggen på mig och fyra lyckliga knak hörde jag!! Sen var det mycket bättre, fortfarande öm men sjukt mycket bättre! Det är bara så att ny säng behövs inom närmaste framtiden för att detta ska gå.

Inventering... inte så skitkul kanske men det går ändå rätt smidigt när alla hjälps åt.
Sen har dagen varit som i ett töcken på nåt vis. Jag är verkligen ingen morgonmänniska så jag vaknar nästan aldrig till när jag klivit upp tidigare än vanligt.

Efter jobbet åkte jag hem till Martina och lämnade en kasse kläder till sötnosen Victor från Sofie. Han hade vuxit en del sen jag såg honom sist. Blev kvar ett bra tag och snackade om ditten och datten. Sen var det raka vägen hem till duschen! Och här är vi då nu.

Inga kommentarer: