2009-08-31

Obehag!


Har jäst ner mig i soffan och dricker lite Fanta lemon nu jag! Såg ju reklam för att den kommit tillbaka på lördagkväll så igår var det raka spåret till Ica för att inhandla. Som jag saknat den!

Om ni undrar över bilden så kan jag förklara: NACKSPÄRR! Eller jag kan ju röra nacken och så, men det är nåt som sitter fast mellan nacken och ryggen. Totalt obehag hela dan sen jag vaknade. Mina snälla arbetskamrater har försökt att både lyfta mig och även masserat och tryckt på mig hårt, men det sitter likförbannat fast. Det är på ett svåråtkomligt ställe.
Ska smörja in mig lite mer med tigerbalsam (skönt även om det inte hjälper) och sen lägga mig för att läsa lite. Är i sluttampen på boken jag fick av Stina. Allt är ju relativt eftersom jag har nästan 100 sidor kvar:) Men boken är ju på 730 sidor så... I morgon är det en tiiiiidig morgon. Vi börjar redan 07:30 för att inventera:(

Inga kommentarer: