2009-08-28

Frieriet

Var på bio efter jobbet idag! Alldeles själv, knepigt att man inte går på bio ensam oftare ändå, man sitter ju ändå bara tyst och kollar på film.
Var The proposal jag såg, riktigt mysig tjejfilm. Sånt där romantiskt dravel som slutar EXAKT som man listade ut redan innan man började kolla. Och det är alltid en fjantig historia om hur dom hatar varann i början men sen kommer på att dom är tokkära i varann. Love it!

Ryan Reynolds var ju även med i filmen jag såg igår, but I don´t mind. I don´t mind at all! ;) Han är liksom en manlig pojk, eller en pojkig man... Gillar hans kroppsform också!

1 kommentar:

stina sa...

jag somnade efter halva filmen men det beror inte på att den inte var bra utan bara att jag är så fruktansvärt trött eftersom noah inte sov när han var sjuk. men det jag såg var bra o johan sa att den var riktigt bra!
ja visst e tröjan underbar, han fick den när han fyllde 6mån av sin gudmor men nu passar den perfa! älskar ju färgen :)