2009-08-23

Spel

Igårkväll var jag och mammsen till en av hennes väninnor för att spela spel och äta ost och kex. Det var mycket trevligt! Och jag lyckades ju skaffa ännu mera målarjobb till mamma då jag hittade en hylla som jag fick!
Ska ha den i köket sen när den är klar så jag fotar den då så får ni se.

Jag vann två av de tre spelen vi spelade. Det första var Smart 7, om geografi och resor och sista var Geni underhållning. Kom sist när vi spelade Brainstorm men jag skyller det på att jag fick svåra kategorier. Jag menar, hur många hajsorter kan ni räkna upp??? Dom enda jag kan är ju hammarhaj och vithaj.

Idag har jag haft en ganska lugn och skön dag. Dammsugit lite och lagat mat bara, i övrigt bara kollat på friidrott och lite annan tv. Snart ska jag poppa lite popcorn och skära upp ett äpple eller två. Har fått total dille på Granny smith-äpplen! Dom är ju sååå goda! Men det blir godast om man skär dom i klyftor och skalar för skalen är ganska så tjocka på dom.

Fortfarande finns resan kvar så nu ska vi då ha en väldans otur om den inte finns kvar sent i morgonkväll/natt. Men lika bra att inte ropa hej än...

Inga kommentarer: