2009-08-30

Begär

Tredje Ryan Reynolds-filmen på fyra dagar:) Definitly maybe! Eller som den heter på norska: Helt sikkert kanske.
Undrar hur lång tid jag har kvar innan jag föräter mig på popcorn. Känns som att jag skulle kunna äta hur mycket som helst. Det är utan tvekan det jag ätit mest av denna sommaren. Flera gånger i veckan. På senare tid har jag ju även utökat med klyftade Granny smith-äpplen, så även denna kväll. Väger väl upp det onyttiga lite allafall? Det är ju bättre än den sommaren jag var tvungen att äta en dajmstrut och en snickers varje dag. Eller när jag åt icas wienerbröd en period.
Kan verkligen snöa in på nåt och då äter jag det jätteofta i en period till det är dags för nåt annat.

Så jag skulle bli mycket förvånad om jag inte får några cravings om jag skulle bli gravid nångång.

Igår var jag in på google earth och kollade in Djerba dit vi ska snart. Stränderna ser vita och härliga ut och vattnet ser klart ut. Inte så mycket grönt dock av förklarliga skäl. Men det ska bli häftigt att kanske ta en tur till Sahara nån dag. Eller så blir det öken... Hahahaha! Poolen på hotellet ser jättestor ut från ovan, såg bara en pool i närheten som var ännu större:) Tror inte riktigt jag fattat att vi ska åka... Men jag jobbar ju faktiskt bara 16 dagar innan:)

Inga kommentarer: