2009-09-04

Hösten är ovanligt välkommen

Det är bara att inse att sommaren är slut och hösten här. Men faktiskt så känns det inte så jobbigt som det brukar. Beror nog på att jag har en hel del grejer att se fram emot framöver här. Resan till Tunisien med Mari blir såklart höjdpunkten. Men det kommer även hinnas med lite annat smått och gott (är ganska så lättroad faktiskt, så det kräver inte mycket för att få mig att se fram emot saker och ting) tjejmiddag nästa lördag=) Kanske att en eller annan liten kille får dispens då;)
En annan grej jag ser fram emot väldigt mycket är en liten tripp till Dalarna som jag och dom flesta fruntimren på jobbet ska åka på 10:e oktober. Mysa vid brasa, basta och hoppa i plurret (kanske?), spela spel, äta, dricka lite irish coffee, promenera, SKRATTA, sjunga singstar... Luktar succé långan väg!!

Vore inte heller så dumt att ta sig en tur upp till Husum för att hälsa på Malin m. familj i deras nya hus. Självklart måste ju Erika och Emma också komma då! Vi får väl se...

Nu ska jag nog snaaaaart gå och lägga mig, har ju faktiskt en dag kvar att jobba den här veckan. Ledig söndag och måndag sen! LYX med en ledig vardag!

Inga kommentarer: