2010-08-21

21:a augusti

Var några dagar sen jag skrev nu, men ärligt talat har jag inte haft nåt vettigt att skriva. Har inte haft nån bra vecka helt enkelt! Men nu känns det lite bättre för min sexdagarsvecka är slut och nu jobbar jag bara måndag och tisdag innan jag åker till Stockholm! Längtar!!

Igårkväll åkte jag hem till mamma efter jobbet. Sofie kom nån timme senare också! Vi snackade en massa, åt räkor och annat smaskens! Såna tillfällen är guld värda! Synd att inte pappa var hemma bara, annars hade päronen fått stryk i alla tänkbara sällskapsspel.

Var väldigt lugnt på jobbet idag, första lördagen vi hade öppet efter sommaruppehållet så folk visste kanske inte att vi hade öppet. Man håller ju sig sysselsatt mellan kunderna ändå. Efter jobbet åkte jag och mötte upp mamma på Rusta där hon köpte tapeter och färg. Sen gick vi in till Joel på Elgiganten för mamma har insett att hon behöver en mobil. Nu kanske inte detta tycks vara särskilt imponerande men min mamma är tekniskt handikappad så att hon ringt två gånger och skickat ett sms får vi se som en liten bragd:)

Slänger in en gammal bild. Med anledning av att Sofie just nu är i Orbaden på klassåterträff. 10 år sen hon slutade 9:an. Bilden på mig är just från vårat 10-årsjubileum. Anledningen till att jag sitter och alla andra står är för att jag samma dag fyllde 26 år så alla stod upp och sjöng för mig:) Var en sjukt rolig fest det där!

Just nu skulle jag vilja gå och stoppa fingarana i halsen för jag mår illa och har riktigt ont i skallen. Förmodligen p.g.a vädret, var som att gå in i en klibbvägg när jag kom ut från jobbet idag. Äckligt! Blir till att kolla på filmen på fyran nu (fast jag sett den förr) och sen krypa ner i min sköna säng!

Inga kommentarer: