2010-08-07

Pizzasallad

Alltså, jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv just nu... Har sånt sjukt sug efter pizzasallad! Inte så att det skulle vara gott med lite, utan snarare JAG MÅSTE HA!!! Men jag har ju givetvis ingen sån hemma. Jag gillar inte vitkål i vanliga fall så jag har ju ingen sån hemma. Känner jag lika i morgon måste jag nog köpa ett kålhuvud och strimla ihop lite sallad (har googlat halva kvällen för att få till det på bästa sätt;-))
Har försökt avleda suget med annat, men varken popcorn eller godis hjälper. Ska prova med en kall korv och ett äpple också. Men jag tror inte på några underverk i det här läget.

Vet inte vad jag ska göra för att avleda suget? Kan det vara nåt som fattas i kroppen på mig som jag behöver??

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh, tack, det känns jätte jätte roligt.

Hur mår du? Hur gick de me Pizzasalladen? :) Söt!

Puss och kram