2010-08-17

Bad day!

Usch, denna dagen har inte varit nåt vidare. Den började bra allafall när jag kom på att jag hade sovmorgon och kunde snooza en halvtimme till i morse. (Börjar en halvtimme senare varje tisdag) Men efter ungefär en halvtimmes jobb började det jävlas för mig. INGENTING gick som det skulle. Var på riktigt grinfärdig ett tag och jag sa till två kollegor att om ingen hjälper mig snart så ställer jag mig och skriker. Det var antingen det eller slänga grejerna i golvet.
Sen liksom fortsatte det på samma bana hela dan... En jävla skitdag rent utsagt! När jag sen kom hem rev jag upp knogen på rivjärnet:-( Men lite extra järn i min tomatsås gjorde nog inget. Den blev jäkligt god allafall!

Nu är Amanda, den lilla lurven i Spanien och har det gött medan vi andra får slita rövarna av oss:-) Men det är hon värd! Jag får ju lite semester några dagar nästa vecka jag med! Då ska jag ner till Stockholm och träffa lite folk och filura bäst jag kan!
Amandas öga!

Inga kommentarer: