2011-02-16

Monster-Anna!

Var redan igårkväll på rätt dåligt humör, kände mig rätt låg faktiskt. Och det gick tyvärr inte bort under natten. Fast idag var jag mer ilsken än låg. Men jag hade gott sällskap för Amanda var i precis samma skick, och av samma anledning. Rätt tidigt på dan så råkade jag förstöra en dörr.... Ooops! Skulle stänga igen den och då var ett kvastskaft i vägen så det ena gångjärnet smällde av, så öppnar man den dörren nu hänger den på trekvart. Dagen fortsatte väl utan större missöden tack och lov. Blev ännu mer irriterad när det visade sig att en kollega gjort fel IGEN så att jag får ytterligare extraarbete. Visst, det är ju lätt hänt att göra fel, men när det blir tre fel på två dagar som "drabbar" mig så är det inte roligt när det sker en dag då man redan är förbannad så det ryker ur öronen. Och för att inte tala om hur ful jag känt mig idag! Blev förbannad varje gång jag såg mig själv i spegeln. (svårt att undvika dom på mitt jobb dessutom)

Vi bytte till vårt nya Oakley-skåp idag och jävlar vad bra det blev!!! Sjukt mycket bättre än det förra. Vi hade lite jobb att göra rent hyllplanen bara. Provade verkligen allt vi kunde komma på och det enda som funkade var ättika. Så efter lite ättiksinhalerande så hade huvudvärken kommit som ett brev på posten.

Nån gång framåt eftermiddagen kände jag att ilskan liksom rann ur mig, så nu är jag på bra humör igen:) Nu ska jag göra mig ett försök att locka håret med nya plattången.

Hoppas att ni alla haft en bättre dag än mig!

1 kommentar:

Svorsken sa...

Borde læst hær innan ja læste MOSTER på FB :))

Det ær faktist bara jag som kommer hem,pojkarna skall få ha en helg før seg sjælva!
Ær mest før å hælsa på mormor,men sjælvklart lockar prinsessan Bjørklund-Hansson-Sundstrøm en del å:)
å allt det andra!
Inte mycket planer så hinner nog sees,blir troligen en del luncher å fikan på stan,som på den gamla goda "hælsa på hemma å hinna 5 fikan om dagen" tiden :))
Kram