2011-02-13

Snowday on a sunday

Idag fyller den finaste Amindan 5 år! Känns som det var nyss hon föddes:) Men nu är hon stora flickan och svarade själv i telefonen när jag ringde för att gratta henne idag.

Ni som jobbar med mig kommer bli lyckliga i morgon! Ni andra som inte jobbar med mig, om ni har vägarna förbi så finns det till er med:) Tänkte bjuda på Alla hjärtans dag-fika i morgon!
Såg melodifestivalen igår och jag blev fan förbannad! Varför ens ha deltävlingar när Svenska folket redan bestämt från början vilka som går vidare till final??? Brolle och Sanna var ju rena snooze-festen! Och deras kläder ska vi inte ens nämna!!! Fast Sannas läppglans var galet fint!! Loreen var ganska bra, men Christian Walz hade faktiskt en riktigt bra låt!! Gillade den från första stund och idag har jag lyssnat på den flera gånger. (man kan ju lyssna på dom som inte gått vidare)

Efter Solsidan ska jag inviga min nya plattång och sen blir det film! Hoppas att ni alla haft en mysig helg!

Inga kommentarer: