2011-02-02

Nattliga äventyr!

Jag tycker faktiskt att drömmar är väldigt fascinerande! Nu menar jag såna där ofrivilliga berättelser som spelas upp i huvudet nattetid. Helt sjukt vilka historier min hjärna kan koka ihop!

Vissa få drömmar kan jag förstå varifrån dom uppstått, men dom är inte så vanliga om jag ska vara ärlig. Mestadels drömmer jag bara tok!

Angående sexdrömmar så kan de ju innehålla en väldans blandning av folk. För ett par veckor sen vaknade jag lite lätt förskräckt, och ganska äcklad när jag haft en sexdröm om Börje Ahlstedt... ??? Nu var det ju inte på nåt sätt bra i drömmen så jag får väl vara glad för det. Sa på jobbet att jag trodde det var en "reaktion" på att jag nu faktiskt träffat en kille som är äldre än mig... haha! Helt stört!

I morse vaknade jag mycket mer tillfreds efter en härligt het dröm där jag och James Franco (vet att jag tjatar mycket om honom, men det är svårt att låta bli) hade riktigt sprakande kemi!

Så i morse vaknade jag på helt rätt sida och har varit på väldigt bra humör hela dan!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hej!

Jag fick diagnosen när jag var 12, så 11 år har jag varit sjuk. Det är riktigt tungt i perioder.

Hur mår du ?
Stor kram

stina sa...

nu har jag äntligen tulpaner på bordet! :)
ja det var riktigt tråkigt att höra om J. det är verkligen en tråkig utveckling i bollnäs o mkt skit som händer hela tiden. jag hoppas de får bukt med det problemet, verkligen! hoppas du får en fin helg. hälsa börje! kram

Erika sa...

Haha! Börje Ahlstedt?? Ja ibland får man till det i drömmarnas värld! =) James Franco låter aningen mysigare! =) Kram!!