2011-08-20

Barnvakt!

Titta vilken glad skit jag umgåtts med idag! Åkte upp på förmiddagen till Järvsö för att hämta Erik som jag skulle vara barnvakt åt så att hans föräldrar skulle få tid att dona lite hemma. Han sov precis när jag kom så då fick jag lite frulle av Mari så länge:) När jag fått alla instruktioner och vi packat med oss alla grejer så åkte vi hem för att träffa Franco lite. Erik var förtjust i honom men det var inte ömsesidigt... Eller på sätt och vis, han var ju väldigt nyfiken om inte annat. Men när Erik kröp efter honom så valde han det säkra för det osäkra och smet iväg fort som attan.

Sen åkte vi till Hans-Jons och träffade mamma och pappa. Med mamma flirtade han direkt men med pappa krävdes det lite längre tid...

Mari sa innan vi åkte att han redan bajsat så hon trodde inte att han skulle bajsa nåt mer. Falsk marknadsföring säger jag! Jäklar vilket lass han la av. Så på mitt vardagsrumsgolv bytte jag min allra första bajsblöja, ÄCKLIGT, men det gick! Han fattade nog att jag inte var så van så han låg faktiskt ovanligt still:)

Han är ju så go och väldigt lätt att ha att göra med så det var ju inga problem alls. Bra att han är van att vara med så många olika människor! Det kan nog bli fler gånger:) Riktigt många kramar har jag fått av sötnöten!! Men man blir ju lätt mör när man inte är särskilt van, så det var rätt skönt att få lämna tillbaka honom på kvällen sen :)

Angående Franco så måste jag säga att det går väldigt bra! Han har sagt mjau några få gånger och han närmar sig mig allt mer och mer. Man får inte själv närma sig honom än, men jag tror att med tiden så kommer även det att gå.

Inga kommentarer: