2011-08-19

Obeskrivligt!

Undrar om det finns nån låt som kan beskriva hur jag kännt mig denna veckan? Vet inte riktigt vilken det skulle vara i så fall. Oftast när jag känner mig på ett visst humör så brukar jag kunna hitta nån liten mening eller en hel låt som verkligen beskriver hur jag känner det. Vet inte ens om jag kan beskriva det med ord tillräckligt bra. Det närmaste är: FRUSTRERAD!!! Tror det beror på några "små bäckar" som tillsammans med mina okontollerbara hormoner blev helt katastrofalt just den här veckan. Blir nog väldigt bra att börja jobba på måndag tror jag:) Åtminstone får jag väl chans att tänka på annat ett tag. Jag är så jävla less på mig själv just nu, orkar fan inte med mig själv!!!

Klart att Francos jamande har varit en del i det hela också, även om det bara är en liten del. Maja (hans mamma) åkte rätt nyligen hem och jag är osäker på att han fattat att hon inte är kvar här. Han såg inte när Ramona tog henne med sig i buren. Men en kort stund efteråt började han jama... Tänkte ju genast; "Oh no!!" Men han slutade kort därefter och är nu helt tyst igen. Återstår ju att se hur det blir senare... Håller alla tummar jag har!! Att jag sen inte får närma mig honom känns som en mindre viktig sak i sammanhanget, han visar ju stort intresse för mig så jag tror tillgivenheten kommer med tiden när han fattat att jag faktiskt är hans "nya mamma" :) Fram till dess att Maja kom hit och Franco fann henne, så skrek han i princip konstant! Helt ärligt så skrek han t.o.m när han åt, och gnydde lite i sömnen. Sen var det nästan spöklikt hur tyst det blev på honom. Dom har ju knappt märkts av dom här dryga två dygnen hon varit här. Bara när han på vanligt kattungevis flugit fram i lägenheten och busat! :)Han är så vansinnigt söt så jag vill ju så gärna kunna behålla honom! Behöver verkligen sova inatt också för jag ska vara barnvakt åt sötaste lilla Erik hela dan i morgon!

Inga kommentarer: