2011-08-29

Sug!


Ibland (=rätt ofta) kan jag fundera på om det är nåt allvarligt fel på mig. Jag kan få såna sjukt starka cravings efter saker och kan då inte tänka på nåt annat alls. Just nu är det julmust som upptar min hjärnverksamhet. Har ingen aning om varför, men jag är bara helt galet sugen på julmust! Har av förklarliga skäl ingen sådan hemma. Har citronfanta, trocadero och coca cola i kolsyreväg och en del annat utan kolsyra, men jag kan ju inte avhjälpa suget med nåt av det.

Ska se vad ett glas vatten kan göra och sen lägga mig och läsa... Förhoppningsvis är suget borta i morgon. Får ni några starka cravings?? Och då menar jag inte att ni bara blir lite sugna på nåt, utan sådär vansinnigt "MÅSTE-HA-NU-ANNARS-KANSKE-JAG-KOMMER-ATT-DÖ!!!!"

1 kommentar:

stina sa...

har bara haft det när jag var gravid och då blev det på is ;)