2011-08-18

Update!


Tänkte jag skulle uppdatera er om hur det går med den lille rackaren. Ramona kom nån gång under dan igår med sina barn och Francos mamma Maja. När hon släppt ut henne i lägenheten tog det ett tag innan dom fattade att dom var mor och son. Men när Franco väl fattade att det var hans mamma blev han glad:) Han "kramades" med henne och snuttade! Han var som klistrad till henne och han blev även TYST! Sen hon kom hit har han bara jamat ytterst få gånger. Så vi bestämde sen att hon skulle få stanna här över natten för att se hur det kommer att utveckla sig. Nu vet jag inte riktigt hur vi ska ta det härifrån, för jag vill ju inte ha två katter boendes hos mig.

Så inatt gott folk, har jag sovit!! Vaknade till nån gång under natten av nån anledning och då låg det lilla pyret på min säng och sov så sött.

Igårkväll kom Ramona tillbaka utan barn för att vi skulle se hur det funkade mellan dom och sådär, men hur det nu var så tänkte vi inte så mycket på katterna för vi satt och snackade om allt möjligt i 4½ timme i stället :) Då hinner man gå igenom allt från manliga pojkkroppar till tomtefetischer ;)

Inga kommentarer: