2011-08-15

Franco!

Nu har min nya lilla kille flyttat in hos mig! Än så länge är han rätt vettskrämd, men jag hoppas att han mjuknar upp snart. Första timmen låg han under tv-bänken innan han vågade sig på att utforska lite mer. Men han gömmer sig så fort jag närmar mig. Men jag låter honom vara ifred nu så kanske han vågar sig fram till mig så småningom. För ett tag sen stod han i öppningen till vardagrummet en bra stund och bara kikade på mig:)

Tycker mig höra att han har hittat sin mat nu alla fall. Hoppas att han hittar kattlådan också:)

3 kommentarer:

stina sa...

jag som inte är en kattmänniska tycker han är jättesöt så då måste han ju vara nåt utöver det extra :) vad kul att du skaffat katt- hoppas han kommer in i allt snart. du får muta honom med nåt smarrigt kram

stina sa...

jag som inte är en kattmänniska tycker han är jättesöt så då måste han ju vara nåt utöver det extra :) vad kul att du skaffat katt- hoppas han kommer in i allt snart. du får muta honom med nåt smarrigt kram

Svorsken sa...

Søting!!
Får hoppas han vågar nærma seg sin nya matte snart å :)