2012-06-17

Cissis möhippa!

Jag är så grymt trött idag. Inte så mycket kroppsligt som mentalt känns det som. Har haft en tuff vecka, på jobbet har det varit lugnt men allt runtomkring har tagit ganska mycket på mig känner jag. Längtat hela veckan efter den här dan då jag bara skulle vara helt ledig och mysa i tv-soffan. Har visserligen gjort lite käk, tvättat två maskiner och plockat ur diskmaskin, men i övrigt bara myst! Senare ska jag sno ihop en smarrig paj med jordgubbar och rabarber. ÄLSKAR den kombinationen!!! Men först ska jag bjuda på lite bilder från gårdagen då vi överraskade Cissi med hennes möhippa! Andra avsnittet av nya Dallas väntar också härnäst :)













































Jag ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén, men jag hade bara telefonen med mig! Hoppas att jag får se några av dom andras bilder vid tillfälle. Vi hade en lång och mysig dag med god matt och god dricka. Vi dansade linedance och både skrattade och grät som tokar! Tack alla fina tjejer för en jätterolig dag!

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Ser ut som ni också hade en rolig dag!!
Kænner igen maten också:))

stina sa...

kul det blev lyckat! :)