2012-06-02

Regn och kärlek!

Helt otroligt, tre grader och spöregn är vad vädergudarna bjudit på idag. Eller ja, temperaturen gick väl faktiskt upp till fem grader där mitt på dan. Det är juni, men man kan ju tro att det är november. Den där sommarvärmen som var förra helgen, kom den bara för att retas lite eller?? När jag kom hem från jobbet idag fick jag sätta på mig raggsockor och mysa ner under filten med te. Jaja, hur man än vrider och vänder på det så är vädret inget att göra nåt åt. Man får bara hoppas på bättre väder snart alla fall!

Som sagt så jobbade jag idag, sista jobblördagen för min del innan sommaruppehållet. Känns skönt! Var ju ingen rusning till butiken direkt, och tiden gick väldigt långsamt tycker jag.

Drömde en väldigt kärleksfull dröm inatt och läste ut en bok med lyckligt slut igår.
Så hela dan har jag känt mig väldigt varm i hjärtat, kärleksfull och glad! Drömmen är inte på nåt sätt förankrad i verkligheten, men det gör liksom inget. Härlig var den hursomhelst!

Regnandet får gärna göra ett litet uppehåll i morgon då det är springdag för mig igen. Duggregn gör inget, men det behöver åtminstone inte ösa ner. Som sagt, vädret rår man inte på!

Inga kommentarer: