2012-06-07

Nordea Masters


















Ja här ser ni lite bilder på hur min nationaldag såg ut! Jag, Amanda och Joel hade ju fribiljetter till Nordea Masters på Bro-Hof. Jag ljuger ju om jag påstår att jag är nåt golffreak, men det var faktiskt väldigt roligt att se sådär på nära håll. Var en jättehärlig dag och vi hade verkligen tur med vädret måste man säga. _Regnade när vi skulle gå till parkeringen, så då blev man rätt blöt. Men i övrigt var det uppehåll, stundvis var det också riktigt varmt.

Vi hade också tillgång till Synsam/Oakleys vip-lounge vid 18:e green, där vi även käkade lunchen som ingick för oss. Bästa på hela dan var nog ändå att jag och Amanda fick träffa vår favvo, som tyvärr inte säljer åt oss längre.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Kul upplevelse,å annorlunda nationaldagsfirande!:)