2012-06-13

Löparupdate!

Jag håller i min löparträning, vilket är ett under bara det, och jag har idag avklarat dag 2 vecka 6! Inte långt kvar alls nu ju... Gaaaah!! Fortfarande helt ofattbart hur jag ska kunna klara av att springa 35 minuter i ett sträck om ca 2 veckor. Men jag hoppas ju givetvis på det!

Dom två senaste rundorna har jag dessutom haft sällskap av Sofie, och det hjälpte då otroligt mycket i måndags. Hade hon inte varit med så hade jag nog säkert gett upp där på slutet då jag hade håll och hela kroppen skrek åt mig att stanna. På fredag kör vi igen!!

Bortsett från att jag faktiskt springer längre och återhämtar mig mycket snabbare under gångintervallerna så har jag fått resultat på benen med. Dom är muskligare och mer fast i formen liksom :)

1 kommentar:

Stina sa...

Heja heja!