2012-06-28

En dag kvar!

Snart snart snart är det slut på min stress. Tror jag. Börjar känna att jag har koll på det mesta inför resan, och i morgon kan jag förhoppningsvis hämta min klänning till bröllopet som då är upplagd och klar. Har även utstyrseln till årets logfest klar. Blev ju lite stress att fixa allt så tidigt eftersom vi kommer hem från Bordeaux så sent nästa fredag och både bröllop och logfest är dan efter.

Hann inte avsluta mitt löparprogram innan resan men det känns inte som hela världen. Underhåller det lite när jag är borta och tar nya tag när jag kommer hem. Fick ju ett träningspass igår ändå, för jag sprang ju faktiskt ca en kvart medan Cissi plockade sten. Sen hjälpte jag henne plocka. Jäklar vad med sten vi plockat visade det sig sen när vi skulle bära hem dom från skogen. Vi hjälptes åt, men det var riktigt tungt och det känns i kroppen idag. Känns/syns även på benen att det var grönjävligt med mygg med. Dom gillar mig när jag sprungit har jag märkt.

Tveksamt att jag hinner skriva nåt mer innan jag åker så jag säger väl hej då och på återseende nu då! Kanske skriver nån liten rad när jag är i Frankrike också.

I´ll be back!

2 kommentarer:

Stina sa...

Hoppas du får en fantastisk resa Anna!! Ser fram emot massa bilder och höra allt sen!!! Kram

Svorsken sa...

Trevlig resa,Hoppas ni får en underbar vecka!
Å æven om du nu inte hunnit heerlt klart med programmet så ær du ju så gott som i mål å har kæmpat på himla bra,så jag Hoppas du unnar deg nått fint i Frankrike!:)

Kramar