2012-06-23

Midsommar!

Hoppas ni alla haft en mysig midsommar! Det har jag haft. Började gårdagen med en springtur, vecka 7 av 8 avklarad nu :D Sen donade jag på lite hemma, gjorde bland annat två kräftpajer. Framåt eftermiddagen åkte jag hem till Hans-Jons. Ursprungsplanerna sket sig då halva familjen vi skulla fira hos fått magsjuka.










Så jag och Sofie firade med mamma och pappa och deras vänner i stället. Som såååå många gånger sen begynnelsen :) Sen följde Sofie med mig hem och sov. Idag har vi slappat bara, kollat på film, ätit rester och läst en del. Verkligen välbehövligt! Och det bästa är ju att det är en till ledig dag den här helgen! Har väl lite att dona med inför semestern också.

1 kommentar:

Stina sa...

Mysiga sommarbilder.
Gör du pajerna själv alltså? Vill gärna ha recept så det får du gärna lägga upp här :) puss