2013-02-10

33-årskalas!

Mari fyllde ju år i fredags så jag åkte upp till Säljesta igår på eftermiddagen. Fick först kaffe och paj med blåbär och jordgubbar. Smaskigt! Hann mysa med Erik innan han gick och la sig. Sen satt jag länge och myste med Olle medan Mari och Johan fixade med maten. Helt gudomligt gott var det måste jag säga. Älgkalv med ugnsstekt potatis, grönpepparsås och sallad!! Önskar jag hade orkat äta mer. Sen kollade vi såklart Melodifestivalen innan jag for hemåt.

Idag sov jag till kvart över elva!!! Länge sen det hände, men sjukt skönt! Har inte fått mycket vettigt gjort ska jag erkänna. Men lagat mat till veckans luncher har jag alla fall gjort. Kycklingwok med nudlar. Försökte mig på att skotta lite men jag har fått så ont i vänster handled i veckan att det inte gick så bra. Känner igen smärtan sen tidigare, hade samma problem för sju år sen nämligen. Då hjälpte det med antiinflammatoriska värktabletter som jag fick utskrivet. Får se om det blir värre framöver så jag måste införskaffa såna igen.

Nu ska jag nog bara ta och skyffla över maten i matlådor och sen krypa ner i sängen med nån mysig film som sällskap.





1 kommentar:

Svorsken sa...

Åh vad mysigt med massa bebis gos!!

Hoppas du haft en trevlig helg å att handleden blir bættre!!
Kram