2013-02-03

Fin helg!

Börjar bli bättre i rygg och nacke tack och lov! Men igår hade jag väldans besvär med den. Jobbade och när jag skulle böja mig ner för att fixa till kvittorullen så vred jag till den på nåt vis. Så när jag kom hem la jag mig i sängen i den skönaste ställningen jag kunde få till och bara vilade tills N kom. Låg kvar ett tag och myste innan jag masade mig upp och lagade mat åt oss. Sen tvingade jag honom att kolla melodifestivalen, haha! Fast det var väl lika plågsamt för mig märkte jag. Fy fasen vilket skit! Tyckte Cookies n beans var bra, men resten...?? Efter det kollade vi på Baksmällan, för N hade inte sett den. Sååå jäkla rolig!

Efter en ganska seg morgon så tog vi sen varsin kamera och gick ut i solskenet och fotade :D Himla fint ute idag, och precis lagom temperatur. (för att vara vinter alltså)

Såg genom några träd att det var två råddjur ute på "Svea höle", så vi gick bortåt för att fota dom, men när vi kom fram till brinkkanten så kom det massor av råddjur skuttandes över isen. Tror att vi såg sammanlagt 15 stycken :D Fina djur. Vågade oss inte närmre, dels för att inte skrämma väg dom och dels för att jag är osäker på isens tjocklek. Nog för att den höll för alla djuren, men ändå.

Tyvärr hade jag ju inte laddat mitt batteri så jag kunde inte ta så många bilder som jag velat. Vi tog även en biltur i skogen, och innan vi kom hem så åkte vi ett åk på min åkmadrass i Flästa. Haha! Fin och mysig dag!













Nu har jag precis ätit en hembakt semla. JAG LYCKADES!!!! Kollar på En gång i Phuket och lyssnar på Franco som snarkar. Sen blir det sängen, för en ny jobbarvecka väntar. Gillar inte att jag haft min fridag INNAN jobblördag som det varit hittills. Men resten av året är det tack och lov inte så, för jag har flyttat om då det behövts. Vill att fridagen ska kännas som en belöning i stället för att jobblördagen ska kännas som ett "straff".

4 kommentarer:

palestina sa...

vad häftigt med rådjuren!!
superfina kort. nu ska jag maila dig på fb och skriva det jag inte vill skriva här ;)

Svorsken sa...

Fina bilder!!

Å så kul att høra att det håller i seg med "flingen!!:)

Ja det å komma i seng ær inte alltid lika lætt nej,å kommer jag isæng så ligger jag å slø surfar på telefonen aldeles for sent i stællet!!

God natt!:)

Julia sa...

Fina bilder, som vanligt! Ser ut som du hade en fin helg :)

Anonym sa...

HAllå!?!?
Vem är denna N ?? :)