2013-05-23

Energipåfyllning!

Jag är ganska så lättroad. Behöver inte mycket för att jag ska bli glad/lycklig/må bra. Brukar försöka tänka "Glädjs man åt lite har man mycket att glädjas åt" 

Igår efter en lite grinig dag på jobbet åkte jag direkt upp till Snaten (bara ett litet depåstopp hemma för att byta till gummistövlar och varmare jacka. Finvädret, kom tillbaka!!!!) Mari kom samtidigt som mig och vi hälsade alltså på hos Larsson i hennes lilla krypin. Ett av dom mysigaste ställen jag vet! 

Blev bjudna på jättesmarrig mat, drack tom ett halvt glas vin till. Sen pratade vi ikapp massa och senare blev det te och kortspel. Tiden går och man ses ju inte så ofta som man skulle önska, men när man ses är allt som vanligt. Underbart!! Har ju varit kompis med Mari i snart 20 år, och med Larsson i snart 27 år, det är ju snudd på sjukt!! :D 

Mari åkte lite tidigare men jag blev kvar till  efter halv ett. Synd jag var tvungen att åka hem för annars hade vi nog suttit och pratat och blängt te till klockan fem på morgonen, som så många gånger förr. 





1 kommentar:

Stina sa...

Ååååååååh vad mysigt, en sån kväll skulle jag oxå vilja ha!! Kram