2013-05-12

Kvällsbilder

Fascinerande vad som hänt med min kropp på senaste tiden. Går ju minst en promenad om dan och i fredagskväll sprang jag ju även litegrann. Känner mig mycket piggare, och dessutom mer rastlös i kroppen än jag är van vid, haha. Så fast jag känner mig rätt stum i benen efter dom senaste dagarna så känner jag verkligen att jag vill röra på mig ännu mer! Just idag tänkte jag ta det lite lugnare dock, bra att vila lite emellanåt också. Men det blir en promenad hem till mamma och pappa senare idag, men det är väl ungefär bara 3 km. Och sen får jag åka med Sofie tillbaka hit, kanske i en "ny" bil som hon och pappa skulle åka och kolla på.

Har även märkt att röven blivit fastare, vilket inte gör mig det minsta! Och blir magen plattare på köpet så tar jag gärna emot det också!

Igår kväll blev jag sådär rastlös, men jag hade ju redan gått ca 7 km så jag hade rätt ont i höften då så i stället tog jag kameran ut på tomten lite :)


Gör ifrån mig lite tråkigheter just nu (alltså, tog en liten paus för att blogga bara) som tvätt, städning av kök och matlagning. Är ju rätt vettigt att använda kroppens energi och rastlöshet till sånt! Nä, hänga en blå tvätt och stoppa in en grå nu...

2 kommentarer:

Stina sa...

Va fint du bor!!!
Underbart att du känner av träningen så. Heja heja!
Kramar

Svorsken sa...

Bra jobbat!!

Det behøvs inte många gångerna før att kroppen skall
bli van træning å reagera sådær:)

Jag opplevde samma nær jag satte igång,massa energi, rastløshet å bara længtar till gymmet!:)

Kram