2008-06-24

24 juni

Ett halvår kvar till julafton, hur sjukt e inte de? Hinner verkligen inte med. Dagarna går och går och vad gör jag? Ingenting skulle jag vilja säga. Om man bortser från att jobba, äta och sova då förstås.
Skulle behöva spola tillbaka några år för att liksom komma ikapp.

Är boendes i Arbrå den här veckan. Mamma och pappa är ju uppe hos Sofie i Lofoten så jag är hemma och umgås med den fyrfota familjemedlemmen. Nu är ju han som mest sällskaplig då det minst passar för min del, som när han kommer in pissblöt eller mitt i natten. Men han är ju för svår att motstå så jag smälter ju allafall.

1 kommentar:

Sleepy sa...

Men fy säg inte så där då är det ju snart dags för mej att jobba igen!!
*PANIIIIIK*
Vill ju vara hemma och snosa på Oscar för all framtid. Nja kanske inte helt sant, men i nåt år till iaf ;-)
Kramen!