2008-06-26

Snyggast!

Man kan göra väldigt kuliga bilder med min webkamera!


Ryssland-Spanien nu. Kan verkligen inte bestämma mig för vilka jag håller på. Hjärtat säger Spanien... Men samtidigt har Ryssland varit grymma! Äh skitsamma helt enkelt.


Sitter och kollar tåg till och från Narvik nu jag. Ska väl ta och boka det snart. Blir längsta tågresan ever, det tar för tusan över 16 timmar!
Nu ska jag hämta jordgubbar och köttbullar, det blir middag för dagen. Kanske ska lyxa till det med lite glass också, kom precis på att jag har det i frysen.

Häromdagen köpte jag vaxremsor för ansiktet och idag skulle jag testa dom. Tänkte att man kunde få med alla småhår kring ögonbrynen. Så jag vaxade och drog... det gick ju bra. Men jag hatar att det blir så kladdigt. Så jag läste bruksanvisningen för att se om det stod nåt tips om vad man får bort restkladdet med. Där stod det man INTE ska använda vaxet runt ögonbrynen. VA??? Enligt mig så sitter faktiskt ögonbrynen i ANSIKTET! Jaja, får väl se om det händer nåt särskilt nu då. Ska kanske inte berätta det för mina arbetskamrater, enligt dom är jag inte så bra på att läsa bipacksedlar och sånt som man kanske borde.

3 kommentarer:

Sleepy sa...

Jätte snygg du ;-)
Går det inte att ta sig till Narvik på snabbare sätt??
Kram!

Sleepy sa...

Nä jag tycker inte heller att det är någon fara att gå dit förutom att det kostar på TOK FÖR MYCKET!
Men nu har jag skaffat autogiro så dom drar från kontot innan jag hinner se det och sen när jag går dit så är det "gratis", Iaf känns det då *skrattar*

Sleepy sa...

Ok. Ja men det går nog utmärkt att sova på tåget =) En sån resa skulle jag oxå vilja göra för jag älskar att åka tåg =D Men jag får nog vänta tills barnen är stora så jag och gubben kan göra en tripp själva ;-)