2008-06-19

Någon?

Åhhh nu är jag sådär hångelsugen som man kan bli ibland. Kanske är den där hormonöverdosen jag fick igår som kickat in. Haha! Kan liksom inte göra så att det försvinner heller... FRUSTRERANDE!!!
Verkar inte hjälpa att kolla på fotbolls-EM heller. Det är snarare att det blir värre, attans.
Just nu leder Tyskland med 2-1 mot Portugal, men jag håller på Portugal så jag hoppas dom kommer igen. Är ju drygt en halvlek kvar. Har lite svårt att bestämma mig om Ronaldo är mycket het eller bara lite het, dagens i-landsproblem.

Skönt med en extra dags ledighet i helgen! Det gör väldigt mycket att få vara ledig tre dagar, såna helger skulle man alltid ha tycker jag. I morgon är det midsommarafton igen då, det var ju nyss tycker jag. Verkar som att alla midsomrar, jular, påskar och nyårsaftnar kommer allt oftare för varje år som går.
I år blir det midsommarafton i Flästa. Mys!
Minns särskilt en midsommarafton i Flästa, 1994! Jag, pappa och Ulf satt uppe på natten och kollade på Sverige-Ryssland. Jag var vaken hela matchen och karlarna sov en varsin halvlek. Den gången slutade det lite lyckligare än igår... 3-1.

2 kommentarer:

stinch sa...

haha ja det var en tröja på min tröja :)
du det e helt klart hormonerna, tro mig man blir helt brunstig och galen ;)

stinch sa...

haha ja det var en tröja på min tröja :)
du det e helt klart hormonerna, tro mig man blir helt brunstig och galen ;)