2008-06-18

SATC

Var verkligen INTE rätt läge för att bli dålig idag. Hade t.o.m behövt jobba över ikväll för att hinna klart med vissa saker i tid. Men jag blev hemskickad även om jag inte hade tid att bli sjuk. Får se hur mycket jag hinner med i morgon för då ska jag då inte må illa.
Jobbigt att jobba på sommaren för man hinner ju inte klart med allt man ska för att det är så mycket folk borta. Förra sommaren fick jag jobba över flera kvällar. Kan liksom inte blåjobba klart heller för det tar den tid det tar. Och mellan momenten får jag vänta bara. Då kan jag ju läsa eller lägga patience på datorn eller nåt.

Ska verkligen försöka få till flytten till första semesterveckan så att jag kan vila en vecka sen. Får se till att turbopacka när jag väl börjar. Blir ju inte än på nån vecka för nästa vecka och kanske en bit in på veckan efter ska jag vara barnvakt till Melvin när mamma och pappa åker upp till Sofie och hälsar på.

Om en halvtimme börjar Sex and the city-maraton på trean. Krockar tyvärr med fotbollen så jag får zappa över i halvtid och under reklamavbrotten på försnacket. Kan ju visserligen kolla på SATC när jag vill eftersom jag har boxen men det är nåt speciellt när det går på tv ändå. Nu längtar man ju dödens mycket efter filmen som har premiär på lördag. Knappast att dom kommer visa den i Bollnäs allafall, där visar dom ju bara äventyr, action och sci fi. "Killfilmer", inte en chans att dom kommer visa chick flick of the year.

1 kommentar:

stinch sa...

kom ner hit och gå med mig om bollnäs inte visar den! här går den för fullt! :) kram